Warunki gwarancji w stosunkach pomiędzy przedsiębiorcami
3.Gwarant odpowiada za wady wynikłe z przyczyn tkwiących w sprzedanym wyrobie. Roszczenia z tytułu rękojmi są wyłączone.
4.Nie są objęte gwarancją uszkodzenia powstałe po jego sprzedaży z innych przyczyn, a w szczególności w wyniku niewłaściwego używania, przechowywania, transportu oraz wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych i innych okoliczności, za które nie odpowiada dostawca ani Kupujący.
5.Kupujący powinien zgłosić reklamację na piśmie w ciągu dwóch dni:
• od daty dostarczenia wyrobu w przypadku wad jawnych;
• od daty ich wykrycia w przypadku wad ukrytych.
6.W przypadku dokonywania odbioru technicznego wyrobu przez Kupującego w zakładzie produkcyjnym gwaranta wady jawne należy zgłosić bezpośrednio do protokołu odbioru.
7.Kupujący jest zobowiązany podać w zgłoszeniu datę udostępnienia reklamowanego wyrobu do naprawy.
8.Reklamacja powinna być załatwiona w odpowiednim terminie wynikającym z charakteru wykrytej wady.
9.Termin gwarancji nie ulega przedłużeniu, także w razie wymiany wyrobu na nowy. Gwarancja kończy bieg zgodnie z jej pierwotnym terminem.
10.Wyroby wadliwe wymienione na nowe stają się własnością gwaranta.
11.Gwarant nie odpowiada za szkody spowodowane wyłączeniem z eksploatacji wyrobu w okresie od ujawnienia wady do czasu jej usunięcia.
12.W przypadku reklamacji bezpodstawnej Kupujący zobowiązany jest do pokrycia wydatków, które poniósł gwarant w związku z tą reklamacją.
13.W przypadku gdy kupowany towar ma być przechowywany przez Kupującego przed jego zabudowaniem w pomieszczeniu zgodnym z kategorią korozyjności adekwatną do tego wyrobu, Kupujący dla zachowania gwarancji zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej z rozładunku a następnie z miejsca przechowywania z częstotliwością nie mniejszą niż co dwa tygodnie. Dokumentację fotograficzną należy przesyłać drogą mailową na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.