Wspieranie rozwoju młodych sportowców było i jest niezwykle ważnym obszarem funkcjonowania naszej firmy. W przeszłości otoczyliśmy wsparciem adeptów siatkówki i piłki nożnej, a od tego roku pomoc otrzyma kolejna grupa dzieci będąca na starcie swojej sportowej przygody. A że w PUK GROUP szczególnie lubiany jest hokej, a niemiecki PUK przez wiele lat wspierał „Białe Niedźwiedzie” z Berlina, to wybór mógł być tylko jeden - Łódzki Klub Hokejowy.
EL-PUK Sp. z o.o. mając na uwadze promowanie rozwoju sportu w regionie, dołączył do grona partnerów Łódzkiego Klubu Hokejowego. Nasza firma zaprojektowała wyjątkowe bidony z logami EL-PUK i ŁKH, które z siedziby w Konstantynowie Łódzkim odebrał kierownik pierwszej drużyny - Michał Ciepłucha. Przedstawiciel zapewnił nas, że bidony będą dla najmłodszych hokeistów fantastyczną niespodzianką.
- Nasze drużyny młodzieżowe odnoszą sukcesy w imprezach o zasięgu ogólnopolskim. Drugi rok z rzędu zwyciężyliśmy w turnieju Czerkawski Cup, którego finały są rozgrywane na Stadionie w Warszawie – mówi przedstawiciel łódzkiego klubu.
Młodzi adepci mają na kim się wzorować. Pierwsza drużyna TME ŁKH, która rywalizuje w 1 Lidze polskiej w hokeju na lodzie, zakończyła w połowie stycznia ligowe zmagania na 5 miejscu.
- Sezon 2020/2021 był przełomowy dla naszego zespołu. Pomimo trudnych początków, w połowie pierwszej rundy rozgrywek 1 Ligi dokonaliśmy sporych wzmocnień, co pozwoliło nam nawiązać równorzędną rywalizację z pozostałymi drużynami rywalizującymi w tych rozgrywkach. TME ŁKH Łódź zakończyło ten sezon na piątym miejscu na dwanaście drużyn, jest to nasz najlepszy wynik, odkąd bierzemy udział w rozgrywkach na tym poziomie. Warto wspomnieć, że ustanowiliśmy również klubowy rekord, zwyciężając w ośmiu kolejnych meczach (od połowy listopada, aż do końca sezonu nasz zespół nie przegrał). Podsumowując - TME ŁKH wykonało w tym sezonie duży krok naprzód zarówno pod względem sportowym jak i organizacyjnym. Ostatnie wyniki pozwalają nam myśleć o walce o najwyższe lokaty w kolejnym sezonie pierwszoligowych rozgrywek – podkreśla Ciepłucha.
Z objęcia patronatem Łódzkiego Klubu Hokejowego cieszy się także Dyrektor Marketingu i Manager ds. Kluczowych Klientów w EL-PUK Sp. z o.o. – Michał Piątek.
- To co łączy EL-PUK i ŁKH to na pewno odporność na trudne warunki i solidność. Pandemia nie jest łatwym czasem zarówno dla firm, jak i klubów sportowych, dlatego tym bardziej podziwiamy ich ostatnie dokonania. Mamy nadzieję, że wraz ze startem nowego sezonu podopieczni Yurija Ziankou będą odnosić kolejne sukcesy, a my będziemy mogli kibicować łódzkim hokeistom z trybun – komentuje.